Nufie

My Churp-Churp

Monday, January 10, 2011

ANUGERAH JUARA LAGU KE-25


                  
Seronok Tengok Anugerah Juara Lagu Tahun Ni...Best!

Wow!Keputusan AJL 25 Amat Ditunggu2!
Persembahan Terbaik AJL 25 jatuh kepada lagu Hanyut nyanyian Faizal Tahir.Sememangnya telah dijangkakan dari awal lagi....cayalah...Seterusnya, kategori Vokal Terbaik AJL 25 jatuh kepada lagu Noktah Cinta nyanyian Hafiz. Kemenangan ini paling bermakna buat Hafiz walaupun beliau baru sahaja terlibat dalam kemalangan kecil baru-baru ini dan kejadian itu tidak mematahkan semangat beliau untuk terus berjuang dalam AJL 25 ini. Lagu Ciptaan Komposer Ajai dengan Lagu Noktah Cinta ini menjadi pemenang ketiga AJL 25. Naib Juara AJL 25 menyaksikan lagu Drama King  nyanyian Meet Uncle Hussein vs Black. Keputusan Juara Lagu AJL ke-25 adalah Anna Raffali iaitu seorang komposer, penulis lirik dan penyanyi. Satu sejarah telah tercipta di AJL musim ke-25 kerana juara ini adalah kali pertama menjejakkan kaki dan bertanding ke peringkat akhir Juara Lagu. Syabas diucapkan kepada ANNA RAFFALI. Good Job!Suara pun Best!!!













Renungan Minda:AJL 25 sgt menarik & tak jemu menontonnya..Lagu2 yg dipertandingkan BEST!



4 comments:

paskal_garuda said...

Bakatnya dikesan dari Youtube...hebat dia nie..

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu slm pg isnin!wah dashboard kite traffic jam dgn result AJL.suka gak lagu2 yg bertanding mlm ni cuma sdh skt black tak mng vokal

Mr. TN_SkY said...

ahahaha...memang talented =_=

pneumedic said...

apa la kan..die da menang pun ade juge yg x pueh ati..ok je lagu tu menang..