Nufie

My Churp-Churp

Tuesday, December 6, 2011

Ezlynn Ditaja Barang Kemas Dan Gaun RM12 Juta Di Hari Perkahwinan.


Amboi beruntung betul artis di Malaysia ni kerana bila nak kahwin, macam-macam tajaan yang mereka dapat, nilainya berjuta-juta pulak tu. Contoh yang terbaru penyanyi Ezlynn dan bakal hubbynya, Adam yang bakal menerima tajaan hampir RM12 juta OK! Tapi bagi artis yang suam-suam kuku minta maaflah yea, jangan kata Rafflesia, Kedai Runcit 1Malaysia belum tentu sudi nak sponsor, pergh! Berbalik pada majlis perkahwinan Ezlynn itu, diberitahu Neelofa yang terkenal dengan perniagaan Neelofa Heelsnya itu akan merekabentuk kasut yang dipakai Ezlynn untuk majlis itu nanti.
Gaun pengantin pula akan direka oleh Sya Syarini, Sharifah Mariam Syed Mohd akan mereka Tail dan Liza Azulkarnain pula mereka Veil.

Gaun dan kasut akan bertatahkan mutiara hitam Tahiti dan mutiara putih Laut Selatan, dan harga gaun diberitahu akan mencecah RM 400,000. Barangan kemas dikatakan bernilai RM 3 – 4 juta manakala sebutir mutiara katanya mencecah RM 80,000. Lord’s Tailor pula akan menyediakan sut untuk pengantin lelaki.

“Walaupun majlis ini ditaja serta dinamakan Rafflesia Pearl Wedding, tetapi kami awal-awal lagi telah meminta  untuk turut serta dalam setiap perbincangan.
” Kami tidak mahu majlis itu nanti menjadi bahan kritikan seperti yang berlaku pada Memey dan Norman. Kami juga ada letakkan beberapa syarat kepada Rafflesia.  Antaranya ialah, kami mahu majlis itu dimulakan dengan bacaan doa dan juga mahukan kehadiran saudara-mara untuk memeriahkan majlis.
” Selain itu, Ezlynn juga mahu hadiahkan tetamu-tetamu muslim  dengan surah Yassin.  Memang tema dan konsep perkahwinan itu kami yang pilih, tetapi tiada salahnya kalau kita buat bacaan doa dan bagi hadiah Surah Yassin,” ujar Adam.

No comments: